Thursday, October 11, 2012

weekend

Assalamualaikum dan salam jumaat

ehem ehem. actually hari nie supposed weekend aku x start lagi. tapi disebabkan today i have no sortie then esok dan lusa pon no flying . so kira dah start weekend laa kan. for this week , aku berweekend kat hostel je kot. maybeeee.. rasa macam nak balik rumah gak. tapi aishhh entahlaaaa. tengok dulu macam mana. hehe,

actually aku nie jenis yang suka gak duk kat hostel , tapi disebabkan kat hostel nie nothing so aku macam x bermood sangat. gitu ahh.. ok! ape yang korang akan buat biasanya on weekend ?

kalau aku. if kat hostel :

1) bangun solat subuh semestinya then sambaung tido balik (kekadang subuh gajah n kekadang terlajak gak subuh dinosaur dah tuu. hehe,tapi time zohor qada' balik laaa) lepas tu aku bangun la pulak dalam pukul 9-10 gitu ahhh .
2) have my brunch. (breakfast+ lunch)
3) tengok tv or movie , online, play games, tido.
 
haaaa seee rutin aku time weekend. terbaikkk !

if i'm homing ... :

1) sama ahh dengan #1 di atas
2) have my breakfast (wajib)
3) teman adik2 aku study. ajar sikit2 mana yg perlu,(konon2 pandai, hehehe) kekadang tu duk mengacau     adik aku.(salah satu hobby aku)
4)tengok tv or movie , online ,play games (tengok keadaan la)
5) cooking baking ke , buat kek sampai terbakar perghhh best siyott . haha.
6) petang2 ade masa ajak mama g bandar, window shopping tapi bukan kat mall laa. dekat Sura Gate tu je.haha. kekadang tu pergi berjalan ke rumah tok aku.
7) haaa, tak pon aku usha2 novel mama kat tingkat atas tu, baca sikit2 sampai habis , hahaha

                                     
                   ------------------------------------------------>



haa nie jelaaa setakat yang boleh aku list. haha. actually banyak lagi. bnyak yang di luar kawalan. HAHAHAHA.
p/s:eh btw aku nak bgtau aku dah start fly twin engine semalam. u know what ? FIRST SORTIE WITH THE FUCKING AWESOME EXPERIENCE !
then result exam yang aku reseat hari tu dah keluar , Alhamdulillah dengan izin Allah aku pass dengan jayanya  yg third attempt nie. Thank You Allah

Assalamualaikum
n good day ~

No comments:

Post a Comment

Shout Your Words !