Thursday, June 07, 2012

she's my kembooooo kebaboOoooOOoooo ..

Assalamualaikum semua2.

ok ! penat .penat. penat. but happy ! :)
sekarang i'm just focusing on my flying. clock hours cepat2 n grad cepat-cepat.. jangan tunggu lama-lama lagi.. pulun habis-habisan orang cakap.. selagi boleh fly .go ahead je.. !.

ok ! kat atasa tu sampingan luahan je tu. hahaha..
actually nak bgtau nie..i'm so sad. ! nak tau kenapaaaaaaaaaaaaaa????

sebabbbbb.... my kembOooo.. SHAZIYLIA SAHAR  already quit from our college. sedih kannn?
by the way aku nangis jugak laaa bila dapat tahu. macam mana tak nangis.. she's evrything for me ! kekadang she's like adik for me kekadang like kakak pon ada (sebab perangai aku yang tak berapa mature.) n kekadang she's like my buddy (kawan senget2 aku) no wonder laaaa kitaorang nie kembooooo..

opsssss ! kembooooo tu ape ?

laaaaaa..kenapa tak tanya dari tadi ..? haha..ok2 ! i'll tell u.
kemboo is KEMBAR ! (TWIN) .....

sejak dari awal kemboo kebabOoOOoo nie masuk somebody  cakap aku dan dia kembar tauu..
mana tak sedih kannn... dia layan je perangai aku tak mature nie.. hahahaha.. so sweet kannn?


nak tau tak sape kemboooo aku nieeeeee??

jeng ! jeng ! jeng !

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..




nie time kepoyoan di hangar.tak fly so poyo2 laaa. haha

ok ! gmbar laen pulak. 




haaaaaaa..kitaorang selalu compare sape yang paling pendek ..hahaha
by the way leaaaa taller than me SETENGAH INCI ! hahahaha..



TEPUNGGGGGGGGGGGGGGGG !
hahahahaha.. 





YES ! WE ARE ! WE WILL TOGETHER LIKE THIS AGAIN HOPEFULLY .
WE ARE 3 !



LEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
WE ALLLLLL LOVE U .... KITAORANG SAYANG KO OK !
Walau apa pon keputusan yang ko buat. aku sokong ko dari belakang depan tengah  tepi atas bawah semua laaaaa..
GOODLUCKKK for ur life !



haPPy reading semua :)
good day ~~






No comments:

Post a Comment

Shout Your Words !