Monday, May 19, 2014

that mixed feeling on teacher's day celebration

Assalamualaikum . selamat petang ..

ok sementara tunggu waktu berbuka ni i just wanna share some pictures on our teacher's day celebration with you.. hehe.. mesti ade sesetengah yang dah tahu aku now jadi cikgu sementara kan , ngajar fardu ain. and ade yang tak tahuu.. takpe lah tak penting pun. Hahahah. sementara dapat kerja untuk kembali ke awan biru kite jadi cikgu dulu la.


ok here some pictures
the scene of......

cikgu2 skompra



ni la kawan aku. ni geng mak2 dh ni. hahah.. aku paling muda woii. hahah
kak ma (left),kak nadiah (right)

ni permainan hantu bungkus ,cikgu lelaki je 

berebut kerusi.aku join gak tapi awal2 dh keluar. hahah



cikgu2 nyanyi 


aku n student tahun 2 ..
from left : Afiqah,aimi,izatul,rabiatul  

thank you evelibadiiiii


macam ni rasa nya sambut hari guru sebagai guru. hahaha. apa2pun this is memorable moment i ever had. baru tahu mcm mana perasaan guru bila dpt gift dri student die. hehehe. n bila diaorang wish "Selamat Hari Guru ". Ya Allah, tuhan saje la yg tahu feel tu mcm mane. hehe Semoga Allah memberkati kalian..

ok start rabu ni budak2 fardu ain ade exam, so pray for them ya. hopefully diaorang dapat buat yang terbaik,gunakan ilmu yg diberi sebaik mungkin. Thank you . n pray for me too ya . hopefully akan ade peluang untuk terbang kembali ke awan biru. ecececece... hehe. rindu dah niii. Thank you :)

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Shout Your Words !