Saturday, December 29, 2012

apa den buat hari ni ?

Assalamualaikum beb ! bro ladies guys semuaaaaaa :)

lama jugak kan tak update blog. tapi tak ada dah lama sangat kan. eh amende laa aku cakap nie. keling ernnn betul aku. ahaha. ok forget it !

saje je bukak n blogwalking jap. then terasa nak update sebabnya beberapa hari lagi kita semua akan berada dalam tahun 2013. u knowwwww.. i hope that everything wll going to be ok. pray for that babe ! ikutkan masing2 akan ada their own dream kan for this becoming 2013. yeahh guysss i pray for u all.. semoga segala dikabulkan. amin Ya Rabb  (>.<)

actually nak bagtau esok dah kena balik ke alam lain dah. alam di mana aku akan quite busy. eh busy ke ? busy jugak laa. aku nak busykan diri dengan habiskan flying hours.. tak sabar beno hati den nie nak grad. hehehe.. seriously. everyone has their own mission rite. me too. mission aku bukannya nak pergi ke planet pluto ke ape ke. just nak habiskan course cepat cepat then nak kerjaa. nak cari duit. nak sara hidup parents aku. *mama abah dah banyak spent duit untuk aku dari setitik susu sehingga setitik oren twister* , nak melancong *bawak sekeluarga,wahhh ! seriously that's awesome* , nak kawen . eh ? haha. seriously aku tak pernah fikir pon. n macam mana nak kawen. ade calon ke cik akmal amiraaa wehh. ? haha. aku tak pernah fikir couple douple niee. aku selesa dengan hidup aku sekarang though ramai dah member yang umur macam aku nie dah engaged . lekk lekk je luuu.. i'm still young ! baru sweet twenty.. hehe.. eh dah banyak beno melalut nie.

waAaaaa.. esok nak balik ke alam lain doh mok wehh.. mok weehh.. **ok gedikss** hahaha. alam di mana i need to diet . means that aku terpaksa diet. sebab biasanya kalau makan yang makcik tender provide tu aku akan sakit perut.. uhhhhhhh. sakit kot. serious sanggup tak makan dari sakit perut.. n biasanya aku akan makan roti je tak pon biskut . wuuuuuuuu.. kema diett..... hahaha. by the way tadi dah g bandar shopping shopping biskut sikit dengan mama. adalah beli biskut dua tiga jenis buat bekalan dunia akhirat. eh tak tak tak. buat bekalan dua tiga minggu. tapi nampak gaya macam seminggu je boleh habiskan stok tu.. hahaha. takpelah kat sana nanti boleh beli lagi kalau outing..*ini lah jadinya kalau budak tembam duk melalut*

hari nie macam macam aku buat since yang today is my last day at home. last ke ? haha. umah dekat je padahal. tapi betul laaa kan. taktau bila lagi aku akan home sweet home lepas nie. *ape pun tak boleh* .
aku habiskan masa dengan layan moviesssss..

haaa. then ade jugak tertiba  tercetus di minda ni buat plan last minute dengan adik n abang aku untuk beli kek sempena my mom birthday this first January. hihikss. sambut birthday awal tak pe kan. sebabnya nanti dis january nobody's home unless acik  sorang aje laaa. ye laa acik kan menuggu spm diee. so MAMA !!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY BIRTHDAYYYY ! WE LOVE YOUUUUUUUUUUUU.. MMMMUAHHHHHHH <3

serious  buruk beno aku ambik gambar nieee. actually kek nie cantik and bestttttt !

Then petangnya keluar dengan mama. hajatnya nak g bank je. then singgah pasaraya "teng teng " japp. *eh betul tak aku eja teng teng tu? belasah aje laaaaa * then terus shopping sikit. shopping for food. hehehe.then mama ajak ke KFC . wuhooooo.. mama belanja KFC sempena her becoming brithdayyy.. makan makan makan makan sampai kenyangggggg.. then terkentutttt.. opsssss !

eh dah banyak melalut. ok laaa stop kat sini dulu laaaa.. nak g jemur baju jap then solat isyak  lepas nie nak layan Fear Factor pulak .

ok laaa beb ! guaaaa chawww lu. semoga anda berbahagia ke anak cucu *eh ape kaitan ? semoga u ollsss senyum sokmo then semoga tahun 2013 akan lebih bermakna buat mung mung semua. jadikan apa yang berlaku pada 2012 sebagai pengajaran untuk kita berubah ke arah kebaikan pada tahun 2013.. InsyaAllah. AminYa Rabbbb Alaminn :)

have ur nice dayy ~
Good dayyyyyy beb ~

eh by the way eh dua tiga hari ni suka beno aku cakap guna beb babe ehh. *penangan layan awan dania* hehe
eh eh tau tak time aku tengah syokkk syokkk update entry nie tetibe ade sekor cicak gatal lalu depan akuu.. euuwwwww.. geliii  ahhh. then aku panggil mama and along suruh musnahkan binatang gatal tuu. hehehe.. gelii ahh beb ! okbaii

No comments:

Post a Comment

Shout Your Words !